Voedingsadvies

Met een zittend beroep ligt overgewicht op de loer. Hoe keert u het tij? Met een gericht individueel voedingsadviestraject wordt u gecoacht naar een gezond voedingspatroon.

Het voedingsadviestraject bestaat uit:

1. Intakegesprek/0-meting: een persoonlijk gesprek wat duidelijkheid geeft over uw hulpvraag en het te bepalen doel. Tevens doen we een eerste healthcheck (tijd intake: 1 uur).
  2. Telefonisch contact (1): via de mail krijgt u persoonlijk advies dat we telefonisch toelichten (tijd 0,5 uur).
  3. Coachingsgesprek/meting: hierin bespreken we de voortgang. Tevens wordt een tweede healthcheck gedaan als tussenmeting (tijd coachinggesprek/meting: 1 uur).
  4. Telefonisch contact (2): via de mail krijgt u persoonlijk advies dat we telefonisch toelichten (tijd 0,5 uur).
  5. Afsluiting traject/eindmeting: geëvalueerd wordt hoe het traject is ervaren en in hoeverre het gestelde doel is gehaald. Zo nodig wordt nog aanvullend advies gegeven. Er wordt ook een afsluitende healthcheck gedaan om na te gaan in hoeverre het gestelde doel daadwerkelijk is gehaald. (tijd afsluiting/eindmeting: 1 uur).

Het adviestraject wordt ondersteund door de ‘Mijn eetmeter-app’ van Het Voedingscentrum.

Aanvullend kunnen we voor geïnteresseerde deelnemers de workshop ‘Voeding is je brandstof!’ organiseren.

Meld u aan via het inschrijfformulier of via het in-company inschrijfformulier.

Hoe gezond zijn jouw wekelijkse boodschappen?

Logo Europese Unie Logo FSO Logo Sociaal Fonds Mobiliteit